Ovdje ćemo predstaviti neke od pješačkih i planinarskih izleta, a za više informacija pogledajte na sljedećem linku:
Planinarska kuća "Moslavačka Slatina"– Jelengrad i natrag
Vrsta Planinarska staza

Put počinje kod kuće. Ide cestom lijevo. Nakon 30m je križanje. Od križanja do t6 vode dva puta.

Prvi ide na križanju lijevo asfaltnom cestom uz groblje do prvog križanja s makadamskom cestom. Zatim desno uz šumu. Dalje put vodi makadamskom cestom kroz vinograde do t6. Prema t7 skreće lijevo zemljanim putem u šumu.

Drugi put ide ravno asfaltnom cestom do kraja sela. Dalje makadamskom cestom prvo kroz šumu, a zatim kroz vinograde do t6. Prema t7 skreće desno zemljanim putem u šumu. Sa oba puta su lijepi vidici na okolicu.

Put ide dalje zemljanim putem kroz šumu do t7. Na križanju planinarskih putova t7 desno za Jelengrad. Nakon skretanja 10 min do gradine Jelengrad (t16).
Podgarić - Humka - Vis - Bela Crkva - Humka – Pukli kamen – Garić grad - Podgarić
Vrsta Planinarska staza

Od Vile Garić lijevo asfaltnom cestom do t25. Skreće se lijevo na zemljani put. Nakon 10m desno u šumu. Dalje uzbrdo do t26. Na križanju desno. Dalje šumskom prosjekom do t38 koja se nalazi na zemljanom putu. Skreće desno i dalje ide zemljanim putom do prijevoja puta. Na prijevoju lijevo i ubrzo dolazi do t39. Dalje još 100m do Humke (t40).

Na tom mjestu je vrh Moslavačke gore na kojem se nalazi telekomunikacijski toranj. Na tom dijelu su lijepi vidici , sve do Psunja. 50-tak m dalje je šumarska kuća kod koje su stolovi i klupe. Tu je u hladovini dobro mjesto za duži odmor.

Uz šumarsku kuću dalje se prema Visu makadamskom cestom oko 30 min. Prije samog Visa je skretanje za Krajišku Kutinicu (t51). Dalje ravno još 100m do Visa (t52). S Visa je lijepi vidik na sela ispod Moslavačke gore.

Dalje makadamskom cestom te kroz šumu do skretanja za Belu Crkvu. Skreće se desno zemljanim putem nizbrdo do t48. Od tog križanja ima 5 min ravno do ostataka pavlinskog samostana Bele Crkve (t49).

Trenutno se rade iskapanja i konzerviranja te se postavljaju replike orginalnih elemenata. Bela Crkva je odmah iza potoka s lijeve strane.

Od tuda dalje uzbrdo sve do makadamske ceste. Cestom skreće desno i cestom ide do asfaltne ceste. Na jednom je mjestu kod oštrog zavoja prečica kroz šumu, ali se može ići i makadamskom cestom okolo. Asfaltnom cestom dalje 50-tak m i tada skreće desno na makadamsku cestu i njom dolazi do t40.
Dalje lijevo100m do t39 i tu skreće zemljanim putom lijevo nizbrdo. Putom do prijevoja Pukli kamen(t41). Tu skreće desno asfaltnom cestom i ide do odvojka za Garić grad(t42).

Garić grad je s lijeve strane ceste i do njega se dolazi preko drvenog mosta. Dalje se spušta asfaltnom cestom do ceste G.Jelenska- Podgarić. Cestom desno uz t25 do Vile Garić u Podgariću(t24).
Prijevoj G.Jelenska- Podgarić (Baza) – Humka - Vis - Bela Crkva – Jezero Mikleuška – kapelica Sv.Benedikta - prijevoj
Vrsta Planinarska staza

Cijela trasa puta je označena sa slovom „Y“ . Označilo ga je planinarsko društvo Yeti iz Kutine.

Do prijevoja (t43) se može doći asfaltnom cestom iz Popovače preko G.Jelenske, ili iz Garešnice preko Podgarića. To je početna točka puta.
Od prijevoja(t43) planinarski put ide zemljanim putom kroz šumu. Nakon 20 min put dolazi do asfaltne ceste Mikleuška – Podgarić. Dalje lijevo cestom. Nakon 20m je prijevoj Pukli kamen ( t41).

Od te točke može se otići do Garić grada (t42) i nazad, ako se ide ravno asfaltnom cestom. Do Garić grada ima 10 min cestom. Garić grad je na lijevoj strani i do njega se dolazi preko mosta. Ravno dalje asfaltna cesta vodi do Podgarića.

Od t41 desno makadamskom cestom koja vodi do vrha Moslavačke gore Humke. Neposredno prije vrha dolazi se do t39. Dalje desno 100m do t40. Na tom mjestu je vrh Moslavačke gore na kojem se nalazi telekomunikacijski toranj. Na tom dijelu su lijepi vidici, sve do Psunja. 50-tak m dalje je šumarska kuća kod koje su stolovi i klupe.
Tu je u hladovini dobro mjesto za duži odmor.
Uz šumarsku kuću dalje prema Visu makadamskom cestom oko 20 min. Prije samog Visa je skretanje za Krajišku Kutinicu (t51). Dalje ravno još 100m do Visa (t50. S Visa je lijepi vidik na sela ispod Moslavačke gore.
Dalje makadamskom cestom te kroz šumu do skretanja za Belu Crkvu.

Skreće se desno zemljanim putom nizbrdo do t48. Od tog križanja ima 5 min do ostataka pavlinskog samostana Bele Crkve (t49). Trenutno se tu vrše iskapanja.
Od tuda dalje ide markirani put prema t39. Dalje nazad do t48 pa desno. Put na tom dijelu prelazi nekoliko puta Crkveni jarak. Kad ima više vode ima i vodopada. Dno jarka je kamenito.  Prije proplanka oštro desno uz drugi potok. Nakon 5 min put prelazi potok. Na mjestu prijelaza su postavljene sajle.

Dalje serpentinama uzbrdo do makadamske ceste. Cestom desno uzbrdo. Ubrzo put skreće lijevo. Slijedi spuštanje do jezera Mikleuška (t47). Uz jezero su klupe i stolovi. To je također pogodno mjesto za duži odmor. Do jezera se može doći autom od G.Gračenice preko sela Mikleuške.